Så mycket kärlek i min famn

Hej kompisar! Det känns att livet leker just nu, är det solen mån tro? Eller är det hela tjocka underbara släkten och mina vänner som gör det? Kan aldrig säga det för ofta, men jag är verkligen bortskämd när det gäller att ha en underbar familj + vänner. Önskar att alla kunde ha det så. Idag har jag varit ute på en långpromenad tillsammans med en av den finaste vännen jag har, fröken Fransson♥. Och nu sitter jag på trappan, i solen, med ett glas vin hos mina fina föräldrar! Underbart! Ikväll väntar kalas hemma hos Fransson/Bergkvist, vilket alltid slutar med succé. Jag är sjukt tacksam över mitt liv just nu, vad har jag gjort för att förtjäna det här? Måste ha gjort stordåd i mitt förra liv.


Nu är jag på väg igen letar efter sanningen letar efter ro i min själ
Jag får alltid samma svar Så många lögner som finns kvar
Så mycket oro i min själ Ett liv ett sökande liv
En tid en tvekande tid
Det här ska bli den bästa dan i mitt liv
Den första och den största dan i mitt liv
Jag ska hålla kvar den känsla jag har att jag älskar
Vågorna som når min strand ger lugn och lycka i mitt land
Så mycket trygghet i min famn En enda solens dag En enda månens natt
Så mycket kärlek i min famn Ett liv ett levande liv
En tid en sanningens tid. Det här ska bli den bästa dan i mitt liv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0