studentliv <3

Nu har ännu en vecka på praktiken gått, och jag säger bara en sak, fyfan vad kul det är!! Jag får lära mig massa nytt varje dag, och jag är rätt så jävla kunglig! Ena stunden känns det sjukt bra och det känns som att jag kommer bli en grrrrym sjuksyrra, men andra stunden känns det som att jag kommer bli värsta asdåliga syrran. Men i slutet vet jag att jag kommer bli duktig på det jag gör.
Idag har jag gått eftermiddag, slutade kl 22, åkte hem till Willi, där väntade sötaste Lina, hon gav mig massage, och nu lyssnar vi på mysmusik och dricker lite vin. För nu är jag ledig enda tills på tiiiiisdag. STUDENTLIVET I MITT HJÄRTA! Det är så härligt att leva så här, det borde alla göra minsann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0