tjeeeenare mannen!

Var och tränade tidigare idag, jag tvingade mig själv att gå dit, även fast det var skittråkigt och var jag skittjurig under hela träningspasset, haha töntfrida! Menmen träningen är gjord och det känns i mina armar nu när jag skriver, fint dä. Nu är jag i full gång med fixing av face&hår, men jag har ingen aning vart den här kvällen tar mig nånstans, det återstår att se.
Jag&Lillebror var hemma hos Anna och gosade bebis, alltså Lily&Ellie är dom finaste, underbaraste jag sett! Mitt sug efter eget barn är enormt stort nu för tiden, haha. Men det är tyvärr låååångt kvar innan jag kan skaffa barn. Först och främst måste jag ju hitta en stilig karl. Helst NU!
Ska fortsätta med mitt, hejhej!

Kommentarer
Postat av: mamma

Å, vad skönt my lady that you are back!!!! Love you <3

2011-04-01 @ 18:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0