118800

Haha, eftersom mina vänner har skickat sms till 118800 och frågat: Vem är Frida Vennsten? eller dom frågade vem dom var såklart. Det här var mitt svar:
Vem är Frida Vennsten? Frida är en tjej som är lite smått galen av sig och mer än gärna slänger sig upp på bardisken en utekväll för att dansa tillsammans med någon snubbe som hon raggat upp i kön. När hon inte är ute och slirar så brukar hon hänga med sina kompisar och busringa till heta linjen för att låtsas vara en brunstig gammal tant vid namn Agda. Mvh 118800.

Jo, men det stämmer väl litegrann iaf? haha.
Nej, nu är väskan packad och klar, jag har Pauline bredvid mig och vi dricker lite vin för att förfesta inför vår vecka på Cypern. Fyra timmar kvar tills bilen börjar rulla. Ohyes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0