2011 blir 2012

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Åkte till Cypern typ?

2. Höll du några av dina nyårslöften? Nej, jag har aldrig några nyårslöften.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Min älskade barndomsvän Lisette fick en alldeles bedårande son vid namn Aksel tillsammans med en väldigt fin människa Jimmy!

4. Dog någon som stod dig nära? Nej, och tur är väl det...

5.Vilka länder besökte du? Italien&Cypern

6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012? Nästa år röstar jag för mer resor, spontanitet och massor massor av kärlek av olika slag&former.

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? Mja, datum är jag inte så haj på, men jag kommer alltid minnas Peace&love 2011, Italien- och Cypernresan.

8. Vad var din största framgång 2011? Att jag tog steget och flyttade från Fagersta ännu en gång och blev Örebroare.

9. Största misstaget?

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej, jag är ganska frisk av mig liksom, förutom mina allergiska reaktioner(?)

11. Bästa köpet? Min iPhone och min vackra turkosa lampa.

12. Vad spenderade du mest pengar på? Mig själv - alltså resor, mat, alkohol, prylar.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Alla resor och spontanitetsaker, det är sånt jag älskar allra mest.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Veronica Maggios låtar tror jag, dom har pumpat bra i mina högtalare under året.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag har varit mycket gladare och lyckligare, jag har börjat trivas i mig själv och i mitt liv tillsammans med fina vänner&familj.

16. Vad önskar du att du gjort mer? Inget speciellt, men tagit vara på alla fina stunder som uppstår lite här&där och hur som helst.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Kommer inte på något speciellt...

18. Hur tillbringade du julen? Jag var hemma hos min fina mormor tillsammans med släkten, god julmat, Kalle och fina julklappar.

19. Blev du kär i år? Nej.

20. Favoritprogram på TV? Det okända, How I met your mother, Family Guy.

21. Bästa boken du läste i år? Twilightböckerna, dom är otroligt jävla bra.

22. Största musikaliska upptäckten? Melissa, underbara Melissa Horn.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Japp, jag fick många saker som jag önskade mig, presentkort, böcker, filmer m.m.

25. Något du önskade dig men inte fick? Jag vill ha en egen bil, men det fick jag inte.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Vänner&familj firade hemma hos mig på Bruksvägen med fina presenter och massa mys.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Om jag hade fått spendera min tid med alla mina älsklingar för jämnan.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Hmm, jaaao vad ska man skriva?

29. Vad fick dig att må bra? Vänner&familj.

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Ja, det är ju min Ashton <3

31. Vem saknade du? Jag har saknat min älskade morfar!!

32. De bästa nya människorna du träffade? Har jag träffat några nya människor? haha. Björn&Jimmy är härliga grabbar!


Fyfan vad tråkigt år jag har haft om man kollar på den här listan, men nejnej, jag har haft en toppenår, och bättre blir det 2012, det är jag säker på!
Ahrå, men GOTT NYTT ÅR! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0