Jaao

Allt gick som smort hos tandläkaren, jag hade skött dom fint och dom sitter på plats, så nu behöver jag inte besöka tandregleringen igen... Skönt? Jajjemän! Träffade som vanligt en ny tandläkare idag som frågade vad som hänt mina tänder. Och jag förklarar vad som hände den kvällen, och sen frågar dom: nämen, vet du vem det var som knuffade dig? Då svarar jag, jo det var så här att det var mitt ex... Tystnaden som då uppstår, ja den slår aldrig fel, tystnaden och ansiktsuttrycket säger allt. Dom blir jätteobekväma, och jag känner mig obekväm, men samtidigt kan jag se humorn i det hela. Haha, ja jag tycker faktiskt att det är ganska oslagbart att se deras miner. Jag är rätt konstig tror jag. Och efter obekvämheten släppt frågar dom om jag knuffade tillbaka så att hans tänder också krossades? Nej, jag gjorde ju aldrig det... Och tur är väl det, då kan jag iaf gå rakryggad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0