Taggelitagg

Jag&Liljestig taggar för att åka till Sydafrika för att göra C-uppsats! Om vi nu får åka vill säga, men vi kommer kämpa för att nå vårt mål. Först måste vi bara göra en grym projektplan, få stipendium m.m. m.m. Mjaa, mer om det senare.


Vi taggar även till PEACE&LOVE i sommar! Jag&Pau har bestämt att biljetten ska införskaffas i januari, och nu har vi fått med oss Korpi också, fett! Och alla andra kuliga människor som jag älskar att hänga med måste också hänka juuuu, husvagn/husbil ska det bli i år igen, så om det finns någon vacker själ därute som vill låna/hyra ut en till oss så tar vi emot det erbjudandet med öppna armar! Japp, för det är så att vi vågar vägra tält!
För att taggelitagga lite till bjuder jag på några bilder från förra årets p&l:



Kommentarer
Postat av: Linda

FETT MED SYDAFRIKA!!!

2011-12-15 @ 01:03:03
URL: http://liljejag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0