t r ö t t e r

Jag är sämst på att blogga. Men det skiter väl jag i. Haft en jättebra helg iaf. Den började med fika på Vallonen med Lisette&Lina i fredags, sen åkte jag hem till mormor och sov över där, kollade Let's dance och åt gott. Igår åkte vi in till Fam Svensson för lite kaffe, och kvällen avslutades med grillbuffé, schlager och goda drycker tillsammans med mina mostrar + deras vänner på Brukshotellet! Riktigt roligt trots att det var pinsamt lite människor på stället, men vad gör det om man har trevligt sällskap? Så det tackar jag för allra hjärtligast.
Nu sitter jag hemma hos mina kära föräldrar som bjudit på mat och funderar över om jag orkar hitta på något idag eller inte. Jag har iaf städat lägenheten så lite nytta har jag ju gjort, men det skulle vara kul att göra nå annat än att sitta och slappa på arslet hela tiden, men det blir lätt så när man är trött som en gris dygnet runt.
Jaja, nu ska jag gäspa lite till och fundera över nå roligt, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0