ey

Firade midsommar tillsammans med Lillemor&Karin och det var hur mysigt som helst, det blev häng på balkongen till sena kvällen. Inlindade i filtar, tända ljus, bra musik, lite vin och goda vänner gör susen. Idag är det ju midsommarafton på riktigt, men ikväll blir det inget "firande", jag jobbar hela helgen så det blir lugnt för mig. Ska hem till mor&far en sväng och få mig en matbit hade jag tänkt, sen ner till Marina&Adam och hälsa på lite för att sedan åka förbi Lisette&Jimmy på kvällskvisten och säga hej där också, sen blire rätt i säng för att orka med jobbet. Att jobba midsommarhelgen gör mig ingenting, har gjort det de senaste fyra åren så varför inte fortsätta i samma anda? Att pengarna rullar på extra bra under helgen är ju även det en bonus! Och det är faktiskt lite mysigt att fira "högtider" på jobbet tillsammans med de gamla, det är faktiskt något jag gillar. Nu ska jag ta mig en dusch, sen göra mig lite midsommarfin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0