Så var det med det.

Sorry folks att jag inte skrivit nåt på länge, men blogg.se har krånglat som fan för mig, så jag har inte kunnat publicerat nånting, ja så nu vet ni det. Jag är nu inne på min sista praktikvecka, heeelt sjukt vad tiden har gått fort, 7 veckor har bara svischat förbi. Det är väl som min käre far säger, när man väl passerat 20 årsgränsen så går tiden sjukt fort. Bara för att det går att publicera nu så jag ingenting kult att skriva.
Jo, jag kan ju avslöja en sak! Om allt går enligt planerna så kommer mina fina Liljestig bli sambo med mig i augusti, wuwuwu, vi har redan börjat planerat middagar och grejer, haha. Åh vad kul vi ska ha. Jag är så glad att vi funnit varandra, du är bäst <3
Bjuder på ett kort på vår Sifv, en vän vi fann på peace&love 09.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0