mjaaau

Hej, jag heter Frida och har världens fulaste bloggdesign... Någon som känner för att fixa en snygg design åt mig kanske? Vore jävligt schysst.

På tisdag ska jag göra något åt mitt barr, vilket jag lämnar i händerna på Marr(e).
Lite nyfiken är precis vad jag är, men hon den där Marre kan ju det här.
Kanske blir jag jätteful, det skulle ju inte vara kul.
Men jag tror jag blir snygg, för Marre vill ju inte vara stygg.
Nejnej, hon är vill ju vara schysst, hon och sin jättesnygga byst.
Så låt oss vänta till den dagen, för nu vill jag ha lite mat i magen.


Haha, så där kan bli ibland, undrar om jag bli poet?
Det här i alla fall min bästa kompis Rut Korpi:

Kommentarer
Postat av: Marina

Du är allt bra lite stygg men samtidigt sjukt snygg!

Klart du blir snygg i barre de är ju jag som är självaste marre!!

Om de nu mot förmodan blir fult så kan vi färga de wirsbo-gult!

2011-11-14 @ 10:37:46
URL: http://Jagskriversynder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0