what a wonderful world

Nej, men om man skulle ta och kika på en film och avrunda ännu en underbar dag. Helt seriöst, är inte livet typ hur jävla bra som helst?! Förstår inte varför det finns som många som klagar över ditten&datten, det är ju underbart att leva, att bara finnas till. Visst, det är jävligt krånglig och jobbigt många gånger, men vadfan?! Just nu känner iaf jag att jag lever hur fint som helst, och den här känslan tänker jag kommer ihåg nästa gång jag känner för att gräva ner mig någonstans, så om jag hamnar där igen, snälla påminn mig om det här då. Livet är alldeles för skört för att kastas bort på massa skit och dåliga människor. Vi ska ta hand om dom vi älskar istället! Ta hand om varandra och berätta hur mycket vi uppskattar dom som finns i vår närhet innan det är för sent...
GODNATT! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0