määäääääääääääääääääääh

Usch vad allt blev jobbigt. Tårarna sprutar åt alla möjliga håll just nu. Känslorna väller över och allt känns bara allmänt skitjobbigt. Har precis flyttat ut alla saker som ska vara kvar i Fagersta, i mitt rum hos mamma&pappa. Nu ekar det nästan härinne i lägenheten och imorn åker rubbet ut och jag lämnar stan ännu en gång. Det känns så jävla bra i hela kroppen samtidigt som det svider i hjärtat + 700 kg stress på det. Nej, dom här känslorna gillar jag inte alls. Jag hatar att sitta och gråta som en jävla barnunge...

Jag kommer sakna lägenheten så inåt helvete, jag kommer sakna min familj, mina vänner.
Jag kommer älska mitt nya hem i korridoren, älska att kramas med mina vänner hela dagarna, älska att slippa pendla. Ja, ni hör ju, jag är ju schizofren.


HEJHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0