mjau

Dagen skulle egentligen gått åt till att storstäda och börja rensa i lägenheten, men istället sov jag halva dagen. Men det gjorde inget, jag åkte hem till familjen Svensson och spenderade resten av dagen där. Och inte förrän kl 19 började jag med lite undanplock och lite rensning. Ja, lite är ju alltid bättre än ingenting. Ääh, jag får fortsätta en annan dag, japp! För nu tänker jag tillbringa resten av kvällen i soffan framför tvn.

Någon som vet någon som är intresserad av att hyra lägenhet i andra hand, delvis möblerad om så önskas. En etta på bruksvägen, 38 kvm, hyra ca 2500 kr, bredband, el och sånt inkluderat. Ledig f.r.om. 1 oktober. Skulle vara guld om ni kunde höra av er isf!


Liten smygtitt av väggen i köket.

PUSSSSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0