Örebroare

Som vanligt glömmer jag bort det här med att blogga, men vadfan gör det då? I måndags rullade skolan igång igen, och när jag väl var på plats i Örebro kändes allt jävligt bra trots allt. Haft en toppenvecka, där jag har fått kramat om mina vänner igen och busat lite. Och helt spontant och från ingenstans bestämde jag mig i måndags för att göra en intresseanmälan på ett av rummen på Studentgatan 12. Japp, sagt och gjort. Och i onsdags fick jag svar att jag hade köplats nr 1, så ja nu ska jag helt plötsligt bli Örebroare i slutet av månaden. Awesome! Så nu återstår bara att få min lägenhet uthyrd och att få flyttlasset kört, sen mina vänner är det klippt&klart! Jag ska alltså återigen ta mitt pick&pack och bosätta mig på annat håll, och det känns riktigt bra. Vem vet om jag kommer att bosätta mig i Fagersta igen en vacker dag? Ja, det sånt man inte vet och tur är väl det. Men jag kommer aldrig glömma vart jag kommer ifrån och var jag har min familj och mina vänner, så självfallet kommer jag säkert hänga i stan rätt mycket ändå, så ni slipper mig inte så lätt.

Nu ska jag kasta mig i sängen med en bok, för imorn vankas det inflyttningsfest i Eskilstuna och det kommer bli en grym kväll! PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0