I'm loving it!

Kryssningen var helt underbar! Men som tidigare sagt: Det som händer på kryssningen, stannar på kryssningen, så i får tyvärr inga smaskiga detaljer om vad vi hade för oss på Östersjön.
Men jag är helt säker på att vi snart ska ta oss iväg igen, helst på en 48timmars till Helsingfors, det blir så stressigt med en 24timmars, men oj vad vi hann med mycket kul ändå. Så alla ni som inte följde med den här gången, se till att hänga på nästa gång, så ni inte missar en helt fantastisk kryssning.
Jag är så jävla glad att jag har så fina vänner, dom är bäst i världen! Och att tio av mina bästa vänner följde med och firade min 23årsdag betyder otroligt mycket för mig - det här lever jag länge på ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0