Det här med mat..

Nu har jag inte varit och handlat på säkert 1000 år, för jag har inge inspiration, så jag rensar frysen, kylen och skafferiet på det jag har hemma. Men alltså, jag tycker det är så jävla tråkigt att laga mat och äta den, när man inte har någon inspiration och när inget smakar speciellt gott. Som nu t.ex. är jag bajshungrig efter jag har tränat, men då vet jag inte vad jag ska äta, så då dricker jag massa vatten och väntar på att lusten att laga mat ska infinna sig. Så nu tycker jag att ni ska vara så snälla och ge mig lite roliga mattips och recept. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Köp hem några energi-bars, typ Modifast-Bars... En som är god är deras smak av choklad, och det är ju jätte lätt att ta efter träningen! Toppen för att dämpa hungern och sen tar du bara en så är det ju "bara" 105kcal... Bra att ha till hands innan du ställer dig och gör en "riktig" måltid... (& motivationen till den andra matlagningen kommer med lite extra energi i kroppen skulle jag tro iaf...) TOPPEN tycker lilla jag! :-)

2012-03-31 @ 22:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0