Kaffe & Mary Kay

Idag är en sån dag, då jag myser i soffan med några koppar kaffe innan jag gör något vettigt. Jag drar hem till Örebro imorgon och jag lär passa på och hälsa på lite folk när jag har chansen. Så först ut blir nog farmor&farfar, sen får vi se var dagen tar mig. 
 
När jag ändå är igång och bloggar vill jag passa på att tipsa er om hudvård&makeup från Mary Kay. Min kära moster Maria är konsult för Mary Kay och hon har fått mig att bli helt kär i dessa produkter. Och när jag dessutom vet att sminket inte är provat på djur, att pengar skänks till diverse välgörenhet så känns det rätt att använda Mary Kays produkter. Är någon av er intresserade av Mary Kay? Hojta till så går det säkert att ordna en klass så att du får testa på produkterna!
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack min kära lilla plutta vad gullig du är <3

2012-10-01 @ 15:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0