Sämst

Jag är sämst på att skriva här. Känns ganska meningslöst om man ändå inte skrivet nåt intressant. Ni missade väl inte Kalla Fakta om Parken Zoo här i veckan? Det har ju blivit värsta debatten om det där på facebook har jag sett. De flesta handlar om att alla som tycker så synd om djuren är jävla hycklare som senare på kvällen sitter och tuggar i sig kött. Det är tydligen så att man måste vara vegan eller vegetarian för att tycka det är hemskt att djur far illa. Alltså veganer och vegetarianer som tycker att dom är bättre än någon annan för att dom tänker på djuren och inte äter kött m.m. jo dom kräks jag på! Vadfan gör dom som är så jävla bra för djuren, förutom att inte äta dom? Jag fullkomligt ÄLSKAR kött, och tänker aldrig i hela mitt liv sluta äta djur. Men däremot ska djur inte fara illa för det, kan jag bojkotta Parken Zoo nu och inte stödja deras djurpark så tänker jag göra det, för dom ska minsann inte få några pengar av mig som dom kan finansiera sin skit med. aja, nu har jag kräkts ur mig lite. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0