...

Hur kan man känna sig så ensam, när man 9 grannar runt omkring? Hur kan man känna sig så ensam när man har världens finaste familj och vänner? Ja, det kan jag ju grubbla på om jag vill.. Jag längtar efter ett liv där jag slipper känna mig ensam. Men frågan är om det är så jag kommer att känna här i Örebro, jag känner mig inte riktigt hemma här, jag har inte familjen och barndomsvännerna runt hörnet här. Jag har många fina vänner här nere, men det är liksom inte samma sak på något sätt. Jag trivs jättebra, och kommer säkerligen trivas mycket bättre i min fina nya lägenhet som jag snart flyttar in i. Jag kräks på att bo i korridor, det är nu för tiden ganska ångestladdat, och jag vill bara fly! Men när det väl blir dags för mig att flytta så kommer det bli ännu mer ångestladdat, för då har jag inte 9 grannar som jag kan sno mjölk av, eller äta frukost tillsammans med. Nåja, nu ska jag krypa ner i sängen ENSAM. Längtar efter ett liv där jag slipper somna och vakna ensam, där jag blir irriterad över att det är trångt och varmt i sängen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0